ponedjeljak, 13. srpnja 2009.

Manuale del canarino di collore


Recenzija knjige „Manuale del canarino di collore

Autor: Diego Crovace

Izdavač
:Edizioni Alcedo s.r.l. – http://www.alcedoedizioni.it/



Knjiga se nalazi na tržištu već par godina i vjerojatno je većina vas upoznata sa njenim sadržajem, međutim za one koji nisu a i da podijelim svoja razmišljanja o knjizi.
Izdavač knjige je Alcedoedizioni, tvrtka koja izdaje časopis Alcedo, samim time jasno nam je da je knjiga bogato opremljena sa luksuznim fotografijama u boji, kako uzgajivačnica tako i samih ptica.
Autor knjige je Diego Crovace talijanski sudac čije tekstove o tehnikama ocjenjivanja također možemo pratiti kroz članke u Alcedu, i kojega na osnovu do sada pročitanog cijenim kao dobrog poznavaoca materije.
Baš zbog toga sam bio pinkicu razočaran kad sam pročitao knjigu, očekivao sam više pikanterija iz područja selekcije i same ocjene kanarinaca boje. Sitnice koje se ljubomorno čuvaju...šta sa čime pariti za otkloniti određene nedostatke, kako popraviti veličinu, tko nosi oblik...bla bla da ne duljim...o tome u knjizi nažalost nema ni riječi

Ali zato su sa odličnim slikama i tekstom popraćene sve faze u uzgoju, kao i nažalost samo slikom svi tipovi kanarinaca boje.
Sve u svemu knjiga koja vrijedi tih 50 ak eura koliko sam je platio, ali još uvijek čekamo neku bolju...upravo danas sam naručio – „Atlante del canarino di Colore Vol. I“ možda popravimo utisak – mada koliko sam ga prolistao na štandu u Reggio taj atlas je ustvari kao neki malo detaljniji standard sa dobrim slikama...vjerojatno korisnije za suce nego za same uzgajivače....no vidjet ćemo kad stigne, nakon što je proučim postavit ču mišljenje na blog.

Nema komentara:

Objavi komentar