ponedjeljak, 20. srpnja 2009.

kanarikultura



kanarikultura

Lijepa riječ koja u našem rječniku ne postoji...pala mi je na pamet prije dan dva kad je moj kolega D.S. na forumu, jasno podvukao crtu između uzgoja i razmnožavanja kanarinaca. Kanarikultura – bi u mom slobodnom prijevodu značilo: selektivni uzgoj kanarinaca, ali i učestvovanje na izložbama, posjeti izložbama, druženje sa ostalim uzgajivačima, razmjena iskustva, usavršavanej tehnika uzgoja i selekcije, konstruktivne rasprave, proučavanje literature a sve skupa u jednoj riječi - KANARIKULTURA...- ostala objašnjenja riječi koja sam našao po netu (Italija, Španjolska, Belgija)su više manje ista ili jako slična.


Koliko puta sam samo čuo rječi – „bah gojenje kanarinaca mi je dosadilo“..slažem se, da (osim apsolutnim početnicima) u samom razmnožavanju kanarinaca i nema neke sadisfakcije – onaj uzgajivač koi traži isključivo ovakav oblik zadovoljstva bolje neka se posveti uzgoju bastardi, ptica faune europe, ili nekih drugih vrsta koje su daleko zahtijevnije za uzgoj od kanarinaca. Uzgoj kanarinaca je (što ja pokušavam objasniti cjelo vrijeme i zalažem se koliko mogu za takav pristup) puno puno više od pukog razmnožavanja – možda baš riječ kanarikultura najbolje pokriva cijelu kompleksnost uzgoja kanarinaca boje, a nažalost u našem je rječniku nema. Ako je neko nadje molim vas neka mi javi...baš me zanima šta piše, pod pojmom KANARIKULTURA.

Nema komentara:

Objavi komentar