četvrtak, 5. studenoga 2009.

Split 2009

I Split je došao na red, evo još se dojmovi nisu slegli, ali nove izložbe kucaju na vrata pa odmah kratki osvrt an Split. Osim što su me putem pratile sve moguće vremenske (NE)prilike ovo je za mene bio jedan krasan izlet, osim što sam imao prilike vidjeti i ocjeniti stvarno odlične ptice, bila je to odlična prilika za druženje sa kolegama ptićarima iz Splita koje baš i ne viđam svaki dan, i tako iz ćakule u ćakulu vrijeme projuri za čas. Što se same izložbe tiće, organizatore je malo zatekao broj (NE)prijavljenih ptica tako da se tražio kavez više – mislim da se brojka zaustavila negdje oko 800 što je za naše prilike sasvim respektabilan broj, a kakva se atmosfera podigla oko te izložbe vjerujem da če u skoroj budućnosti ova ptičarska manifestacija samo rasti – i postati jedna nezaobilazna izložba u kalendaru Hrvatskih uzgajivaća,a da bi izložba bila medjunarodnog karaktera pobrinuli su se izlagači iz Bosne i Srbije koji su učestvovali na ovom takmičenju. Tako da kolege iz Splita moraju za dogodine već sada razmišljati o većem prostoru i još više kaveza, a ja im od srca im želim da sljedeče godine imaju duplo više ptica na izožbi J. Nekako mi je bedasto ovdje i sada govoriti o kvaliteti ptica koje su izložene, to će već oni koji imaju prilike posjetiti izožbu sami procjeniti. I kako to ide evo par slika sa prijema ptica i samog ocjenjivanja, te veliki pozdrav i veliko hvala svim kolegama iz Splita.






Nema komentara:

Objavi komentar