ponedjeljak, 28. prosinca 2009.

Rab 2009 - 14. ornitološko prvenstvo Istre Primorja i Like

Kad smo lani dogovorili da se takmičenje podsaveza održi na Rabu, moram priznati da sam bio malo skeptičan...jooooj pa za na Rab treba trajekt, pa če nas bura, pa jugo pa joooj to je daleko pa kako čemo jadni i slične kukumavke i prije nego je trebalo otići na Rab učinile su svoje, i meni se činilo da je taj Rab na kraju svijeta.

možda baš zato, Rab je za mene jedno od največih iznenadjenja ove godine i to ne govorim samo zbog maratonske večere dan prije sudjenja, i maratonskog ručka odmah nakon sudjenja, iako te kulinarske delicije i vrhunska vina koja su nam domačini servirali nemogu nikako preskočiti, i moram ih posebno napomenuti i zahvaliti se domačinima a posebno vlasniku objekta u kojemu se to sve održavalo još jednom svaka čast.
Osim što se na Rabu fino jelo i pilo :-) i organizacija je savršeno štimala, nikakvih propusta ni grešaka iako je organizatorima to prvi puta da organiziraju izložbu ovakvog tipa. osim odlično organizirane izložeb i samog sudjenja, i izlagači su mogli vikend provesti na rabu i malo uživati u ljepotama zimskog ugođaja na otoku. Organizatori su za simboličnu cijenu i to organizirali a neki (blago njima) to iskoristiil :-).Ja se nadam da ču dogodine :-), ptice su ocjenljivali: Ivan Žuvić - Rijeka, Dean Udovičić i Jelenaca Ervino - Pula, Duško Matošić i Vicko Marušić - Split, skoro sam zaboravio pohvaliti sebe, osvojio sam 2 kompleta medalja, eto a moja pomoćnicaih je odmah prisvojila :-)

pozdrav Rabu






Nema komentara:

Objavi komentar